sábado, 24 de septiembre de 2016

Reunión de inicio de curso


O día que todo cambiou

Un sorriso foi tamén o que conseguíu sacarnos Raquel ao día seguinte da reunión coas familias. Encántanos como relata o cambio que experimenta pasando da decepción ao convencemento de que, coa axuda da súa nai, todo vai ser mellor para ela.

Todo comezou despois da ``gran´´ reunión. Era de noite, pero unha noite escura coma nunca. E eu, coma sempre, estaba na cama coa “maquinita”. Entroume o sono, entón apaguei a maquinita, e cando estaba dispoñéndome a apagar a luz, entrou unha persoa que non acostuma a entrar á miña habitación de noite: a miña nai, que o que fixo foi mirarme cun gran sorriso. 

Entón  pregunteulle que pasaba. E sabedes que pasou? pois que a miña nai díxome .....
-Cousas da túa mestra e máis miñas... E sen máis, levouse a miña maquinita e o móbil.


Desde ese momento descubrín que a miña nai prestara moita atención na reunión e que, ao día seguinte eu lle berregaría (1) á mestra. Pero tamén llo agradecería, porque a miña vida mellorou, porque agora só tería 20 minutos con ordenador, móbil, etc.  E que tería internet, e xogaría máis tempo fóra ca dentro da casa.

                                                      Raquel


(1)   berregaría: palabra utilizada para expresar a intención de ter unha charla coa mestra para darlle as queixas pola perda de confianza nela experimentada pola súa nai despois da reunión. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario